Abans de tot, disculpau l’hora però avui hi havia problemes tecnològics i de connexió a casa nostra.
Bon dia i feliç Sant Jordi, “Dia del llibre”!!
Si heu vist el correu enviat des de l’escola, sabreu que teniu preparat un lot amb els quadernets, projecte d’història, carpeta del gomet vemell i una carpeta blava amb algunes fitxes noves que ahir vaig preparar a l’escola.
Aquest material ens anirà molt bé, sobretot els quadernets de matemàtiques, el projecte d’història que l’aprofitarem per fer algunes activitats i per les fitxes que he ficat, sobretot de castellà i alguna de plàstica.
Tot està identificat amb el nom de l’infant i un elàstic que ho empaqueta tot. Si algú s’havia deixat més coses, també les he posades.
Per poder-hi anar a l’escola, l’equip directiu vos assignarà un dia i una hora. I ja sabeu que si necessitau un certificat de direcció per poder-hi anar, l’heu de demanar.
Crec que serà molt positiu tenir aquests materials perquè podran descansar un poc de fer feina en el quadern.
Dit això, podem començar! Si teniu algun dubte, ja sabeu que em teniu a la vostra disposició.
Estimats nins i nines...
Bon dia!!
Com estau? Sabeu que avui és el “Dia del llibre”? Perquè avui es celebra Sant Jordi...Ja sabeu que a l’escola recordam la llegenda i feim alguna feineta de plàstica. El curs passat, vos recordau quin punt de llibre vàrem fer?
Sí! La rosa per les dues bandes (calcada en el vidre)...
***Així que començarem amb una comprensió oral. Vos recordau?
El primer que farem és preparar el quadern per la banda de català.
Escriviu:
Nom curt: Data curta:
Comprensió oral
1-
2-
3-
4-
5-
Ara escoltau aquesta lectura (audio) tres vegades, igual que ho feim a classe ( i no val fer trampes!!), i després vos faré 5 preguntes, que heu de contestar una darrera l’altra. Sabeu que al final de les 5 preguntes, les torn a repetir.
Quan hagueu acabat, m’enviau foto de les respostes i d’aquí uns dies, vos donaré la correcció per autocorregir-vos.
Si no enteneu alguna paraula de la lectura, la podeu demanar als papàs.
Vos escric dues possibles paraules que podeu no saber:
- Ferotge: violent, agressiu.
- Roser: planta que treu roses.
Audio de la lectura; clicau aquí:
Audio de les preguntes; clicau aquí:
https://drive.google.com/file/d/1Qdtm6FtWAaVUXC0dtuIeRzex4GVtUMM1/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1Qdtm6FtWAaVUXC0dtuIeRzex4GVtUMM1/view?usp=sharing
***Passam a mates:
*Preparau el quadernet de problemes 2.1 i acabarem de fer el problema 2, que el vàrem deixar a mitges.
*Després preparau el quadernet d’activitats i anau a la pàgina 22. Feu els tres exercicis. Si algú ja els té fets, ...quina sort!
No és necessari enviar foto. Enviaré correcció.
*Em consta que el joc dels rellotges d’ahir avui ja vos funcionarà bé. Tornau a provar.
*No oblideu que demà heu d'enviar la història inventada amb un dau en castellà. Si algú necessita un poc més de temps, que m'ho digui.
***Com a darrera feina d’avui, després d’haver contestat les preguntes de la Llegenda de Sant Jordi, podeu fer un dibuix del moment que més vos agradi de la història. El podeu fer en el quadern o en un full a part.
Fins demà, nins i nines!!
Que passeu molt bon dia!!
Ahir vaig anar a l’escola a preparar-vos material i...em va fer molta il·lusió entrar a la nostra classe!! Això sí, sense vosaltres, la classe estava trista i sola...
Una forta abraçada, corets!!
No hay comentarios:
Publicar un comentario