lunes, 27 de abril de 2020

Dilluns (27 /04/20)

 Estimades famílies...

Bon dia!!Què tal estau?Què tal aquest cap de setmana?Una mica millor, m'imagin...Sembla que ja ens anam acostant poc a poc a la normalitat.
Ara només falta poder tornar a l'escola!!

Com sabeu, avui podeu anar a cercar el material que vaig preparar, així que demà, si tothom ho té, podrem fer algunes feines noves.
Ens anirà molt bé.

Vos deman un favor. Si per qualsevol motiu, algú no té el material demà a casa, que m'ho comenti via correu i esperaré per a utilitzar-ho.
Si ningú em diu res, demà ja l'utilitzarem.
Gràcies.

Estimats nins i nines...

Bon dia!!
Què tal estau? Contents? Contentes?
Supòs que sí, després de poder sortir ahir de casa!
M'alegr molt per vosaltres!!Així que començam aquesta cançó alegre i "feliç"...


Idò, si estau preparats, heu berenat bé, vos heu rentat les dents, heu arraconat la vostra habitació i heu preparat el vostre material...Començam!

Avui, a l'escrit lliure, em contareu precisament el que vàreu fer ahir diumenge, ja que va ser un dia especial després de tantes setmanes d'estar dins de casa.
*L'escrit d'avui es titula,

"Què he fet aquest diumenge?",
i m'heu de contar tot allò que vàreu fer ahir, explicant on vàreu anar, quins objectes dúieu, si vàreu veureu a algú conegut, amb qui anàveu, quin temps vàreu estar, quin temps féia...
També podeu contar altres coses que vàreu fer dins de casa, però sobretot les de defora.
Si algú no va sortir, que conti el que hagi fet a casa.

Heu d'escriure, al menys cinc frases separades per punt i a part.

Quan acabeu, m'enviau foto i jo el corregiré.

Així que preparam el quadern per la banda de català, escrivim,

Nom curt:   (en l'espai blanc)           
Data llarga:(en la línia de sempre)

  •  
  •  
Què he fet aquest diumenge?
  •  
  •  
Aquest diumenge...



Qui vulgui, pot fer el dibuix d'aquest escrit, com sempre feim.


*Seguim amb el quadern de català, pàgina neta, per fer el dictat de l·l.

Nom curt:                                    Data curta:


Dictat



Clicau aquí i em sentireu.

https://drive.google.com/file/d/1Zg9XJNR4pGlZ23IuIqLKtj7kL0xLrmWl/view?usp=sharing

Una vegada acabat, enviau foto, sense corregir. Després el corregiu vosaltres amb el dictat del blog.


*Nos cambiamos el chip.

Os dejo esta canción sobre el pasado, el presente y el futuro, que os va a gustar. Mañana trabajaremos sobre ello. Hoy sólo disfrutarla.




*Ens tornam a canviar el xip i passam a mates.

Anau a les pàgines 24 i 25 del quadernet de mates i feu aquells exercicis que no estiguin fets.
No envieu foto, no és necessari.


Per avui, això és tot.
Una abraçada molt forta, corets!!

Una coseta...

Vos vaig dir que divendres donaria els resultats dels noms dels autorretrats, però com ara només falta un, donarem alguns dies més perquè pogueu jugar. Pegau una ullada...he afegit alguns que faltaven.

Dijous donaré el llistat per veure quants heu endevinat. Sort!!

















No hay comentarios:

Publicar un comentario

BON NADAL!!! (22/12/20)

  Estimades famílies... Com estau?☺ No m'he pogut contenir a fer aquesta entrada per desitjar-vos  de tot cor ...❤️       UN BON NADAL  ...