lunes, 15 de junio de 2020

Dimarts 16 de juny de 2020 (darrera setmana).

Estimades famílies...

Bon dia!⛅Seguim amb el compte enrere cap a les vacances...😉

Estimats nins i nines...
Bon dia? Com estau?

Vaig estar molt contenta de veure-vos ahir...Vaig pensar en vosaltres tota l'horabaixa...😊😊😊i en totes les fotos que m'enviareu del vostre estiu!!

Començam el dia amb aquesta cançó de l'estiu que ens recorda que ja hi és molt a prop...!!🏊





Avui farem unes feines molt suaus...Una mica de feina sempre va bé per no avorrir-nos😉.

*Començam amb una mica de lectura en veu alta del conte  17 "La llebre orelluda"🐇 del llibre "27 contes sorprenents".

És un conte amb diàlegs i té frases exclamatives...Recordau llegir-les amb entonació!

*Continuam amb 20 minuts d'estudi de taules de multiplicar!!

Estudiau una o vàries taules que encara no vos surtin bé del tot.

*Després practicau amb aquest joc "quizizz" sense mirar-les.

https://quizizz.com/join/quiz/5e80c8ece2b833001b0cb8e7/start?studentShare=true

I recordau dir-me si heu après alguna taula més!!😀

*Qui tingui moltes ganes de fer més pràctica, pot anar a la pàg. 38 del quadernet 2.2 i fer l'exercici 12.
Això ja és voluntari.


I per avui res més, corets!!
Una forta abraçada i fins demà!!

*No oblideu enviar-me les feines que tingeu pendents!!







*Tot d'una pugui faré algunes correccions que tinc pendents.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

BON NADAL!!! (22/12/20)

  Estimades famílies... Com estau?☺ No m'he pogut contenir a fer aquesta entrada per desitjar-vos  de tot cor ...❤️       UN BON NADAL  ...